Елементи, в яких тема: "M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 98.

Стаття

Kovalova, М., Alforova, Z., Sokolyuk, L., Chursin, O., Obukh, L. (2022) The digital evolution of art: current trends in the context of the formation and development of metamodernism. Amazonia Investiga (56). с. 114-123. ISSN 2322-6307

Баладинська, І. В. (2017) Європейський досвід організації художньої освіти. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник.

Берелет, В. І., Берелет, Л. І. (2020) Взаємозв’язок сценічного мистецтва і театральної музики. Modern science: problems and innovations.

Бовсунівська, Н. М. (2010) Світовий досвід розвитку педагогічної майстерності вчителя музики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). с. 77-80. ISSN 2076-6173

Годован, Олександр, Чернишова, А. М. (2024) Роланд Дієнс – видатний представник сучасного гітарного мистецтва. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 5-8.

Гордєєва-Ковальчук, Т. О., Костенко, Л. В., Ороновський, А. І., Цмур, І. І. (2024) Роль технологій у сучасній диригентській підготовці магістрів: виклики та перспективи. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки»)» (32). с. 551-561. ISSN 2786-6025

Гриневич, Т. В. (2003) Церковний спів у системі навчальних дисциплін учбових закладів Волині. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). с. 29-31.

Грищенко, І. Д. (2023) Розвиток вокально-виконавської майстерності студентів мистецьких спеціальностей у закладах вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (60). с. 264-269. ISSN 2308-4863

Грищенко, І. Д. (2024) Удосконалення вокальних навичок здобувачів засобами вправ для голосу. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення : зб. матеріалів І Всеукр. наук.-прак. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учених, 24-25 квітня. с. 34-36.

Грушак, І. В., Борисенко, Н. С. (2023) Значущість стильових процесів епохи романтизму для сучасної мистецької освіти. Проблеми та перспективи розвитку сучасної освіти в умовах транснаціональних інноваційних змін: Збірник матеріалів ХХVІІ Міжнародної науково-теоретичної конференції. с. 22-25.

Демченко, Е. А. (2020) Робота із студентами ВИШу з особливими потребами в класі гітари. Fundamental and applied research in the modern world..

Коновал, Т. М., Яремчук, О. М. (2022) Сучасна професійна підготовка здобувачів вищої освіти з вокальних дисциплін в умовах глобалізаційних змін. Наукові та практичні дослідження розвитку естрадно- вокального мистецтва: матеріали І Всеукраїнської науково- практичної конференції (м. Івано-Франківськ, 01 грудня 2022 року). с. 94-98.

Маловицька, Л. Ф. (2010) Сучасна музика в сучасному світі»: перехрестя ідей, думок та почуттів. Сучасна музика в сучасному світі: збірник наукових праць. с. 76-84.

Маринчук, Т. Т. (2005) Формування уявлень про художній образ у процесі викладання музичних дисциплін. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 209-210.

Мацієвська, Л. В. (2024) Компонентна структура та принципи формування вокально-слухових навичок здобувачів у процесі хорової роботи. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 39-42.

Молодій, О. Р., Обух, Л. В. (2017) Інтонаційний самоконтроль як один із компонентів сучасної професійної підготовки студентів у класі постановки голосу. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки (157). с. 106-110. ISSN 2415-7988

Морозюк, Л. В., Підгаєцька, І. В., Поліщук, В. І. (2023) Поетапність роботи з хором над розучуванням нового вокального твору. The 11th International scientific and practical conference “European scientific congress” (November 27-29, 2023). с. 404-410.

Морозюк, Л. В., Підгаєцька, І. В., Яремчук, О. М. (2023) Сценічні засоби виразності вокального виконавця. The 4th International scientific and practical conference “Global science: prospects and innovations” (December 1-3, 2023). с. 671-680.

Морозюк, Л. В., Підгаєцька, І. В., Яремчук, О. М., Поліщук, В. І. (2023) Особливості педагогічної роботи з вокалістом, що має голоc "поставлений від природи". The 4th International scientific and practical conference “Current challenges of science and education” (December 11-13, 2023). с. 529-533.

Морозюк, Л. В., Підгаєцька, І. В., Яремчук, О. М., Поліщук, В. І. (2023) Психолого-педагогічні умови підготовки вокаліста до концертного виступу. The 4th International scientific and practical conference “Modern research in science and education” (December 7-9, 2023). с. 699-705.

Моісєєва, М. А. (2012) Гра на музичних інструментах як чинник естетичного виховання дітей. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. с. 337-343.

Моісєєва, М. А. (2012) Музичне виконавство: сутність, методологія, практика. Сучасна музика в сучасному світі: Збірник наукових праць. – Вип. 2 / Ред. кол. С. В. Олійник (відп. ред.). с. 74-76.

Моісєєва, М. А. (2016) Становлення і розвиток хорового навчання дітей у Житомирській музичній школі № 1 ім. Б. М. Лятошинського. Митець – культура – виміри часу: Зб. статей. с. 182-199.

Моісєєва, М. А. (2017) Теоретико-методичні основи викладання фахових музично-виконавських дисциплін. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. с. 101-104.

Моісєєва, М. А., Торуцька, А. (2021) Особливості виконання музики бароко на акордеоні. Теорія і практика мистецької освіти.

Моісєєва, М. А. (2005) Інтеграція музикознавчих і психолого-педагогічних знань як чинник творчої інтуїції музиканта. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 51-54. ISSN 2076-6173

Обух, Л. В. (2018) The role of training courses and master classes in the development of student musicians psychophysiological freedom. Web of Scholar. ISSN 2518-167X

Обух, Л. В. (2018) Коуч-технології, тренінги та майстер класи як складові музичного менеджменту в соціокультурному просторі України. World Sciense.

Обух, Л. В. (2018) Особливості проведення музичних занять у вищій школі на сучасному етапі: коуч-технологічні прийоми. Science Review.

Обух, Л. В. (2015) Специфіка дитячого педагогічного репертуару в українському зарубіжжі (нотні збірники та посібники для інструментального виконання). Актуальні питання гуманітарних наук.

Обух, Л. В. (2017) Специфіка підготовки регентів у духовних закладах на прикладі Дяківсько-регентського інституту Івано-Франківського богословського університету імені св. Івана Золотоустого. Наукові записки [Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка].

Обух, Л. В. (2012) Український музичний інститут Америки: збереження традицій вітчизняної музичної освіти та перспективи розвитку. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. ISSN 2078-2357

Обух, Л. В., Ковальчук, Н. О. (2020) Імплементація механізмів менеджменту в управління академічним музичним мистецтвом. Традиційні та інноваційні підходи до наукових досліджень: матеріали міжнародної наукової конференції.

Олійник, С. В. (2012) П'ять прелюдій для фортепіано Б. Лятошинського: образно-тематична концепція циклу. Сучасна музика в сучасному світі: Збірник наукових праць. с. 29-31.

Олійник, Я. В. (2024) Музичний твір як фізична та духовна енергія руху в часі. Психологічний аспект. Topical-aspects-of-modern-scientific-research. с. 488-491.

Олійник, Я. В. (2024) Основні тенденції розвитку сучасного музичного мистецтва України - вокально-інструментальний жанр. II Всеукраїнська науково-практична конференція "Естрадно-вокальне мистецтво: історія,теорія,практика". с. 74-77.

Олійник, Я. В. (2024) Особливості виконавської співтворчості піаніста та вокаліста як самостійного виконавського жанру - фортепіанно-вокального дуету. Innovative development of science, technology and education. Proceedings of the 6th International scientific and practical conference. с. 237-241.

Олійник, Я. В. (2024) Художньо-образний світ фортепіанної музики М. Терещук-Сентюрк та К. Роллін, педагогічний аспект. Modern research in science and education. Proceedings of the 9th International scientific and practical conference. с. 576-580.

Плотницька, О. В. (2018) Професійна підготовка майбутнього вчителя музики. Сучасна педагогіка та психологія: методологія, теорія і практика: матеріали міжнародної науково-практичної конфренції. с. 103-106.

Плотницька, О. В. (2016) Творча самореалізація та розкриття художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-виконавської підготовки. Творча самореалізація та розкриття художньо-творчого потенціалу майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-виконавської підготовки. с. 236-245.

Плющик, Є. В. (2017) Ідеї креативної педагогіки в музичній освіті дошкільнят. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. с. 16-20.

Плющик, Є. В., Біденко, С. В., Шермер, М. І. (2020) Орхестичне виховання у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. 24 hours of participation.

Плющик, Є. В., Гунько, І. Л. (2021) Ідеї креативної педагогіки в мистецькій освіті учнів початкових класів. The 3 rd International scientific and practical conference ―Achievements and prospects of modern scientific research‖.

Плющик, Є. В., Комісаренко, С. Л. (2020) До питання проблемного мислення педагога початкових класів в контексті орхестичного виховання. Fundamental and epplied research in the modern world.

Плющик, Є. В., Луценко, В. В., Гордєєва-Ковальчук, Т. О. (2023) Розвиток музичних здібностей дітей з особливими освітніми потребами з використанням музично-комп’ютерних технологій. Молодий вчений (116). с. 222-224. ISSN 2304-5809

Плющик, Є. В., Рутецький, В. В., Суботницький, І. М. (2023) Особливості фахової і соціальної підготовки студентів-оркестрантів вишу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 3 (60). с. 70-73. ISSN 2308-4863

Плющик, Є. В., Сомплавська, Я. О. (2020) Стереотипи та інноваційні підходи в роботі над хоровим твором. 24 Hours of Participation.

Полубоярина, І. І. (2010) Системний підхід до вивчення музичної обдарованості. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). с. 26-30.

Поліщук, В. І. (2024) Деякі аспекти розвитку емоційно-вольових якостей музикантів. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 55-57.

Підгаєцька, І. В. (2024) Підготовка музиканта до концертного виступу. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 51-54.

Підгаєцька, І. В., Яремчук, О. М., Черній, В. В., Поліщук, В. І. (2023) Засоби художньо-виразного виконання вокального твору. The 1st International scientific and practical conference “Science and society: modern trends in a changing world” (December 18-20, 2023). с. 460-464.

Роговська, Є. В., Суботницький, І. М., Рутецький, В. В. (2024) Підготовка фахівців музичного мистецтва у Поморському університеті в Слупську (Польща). Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 57-61.

Рєзнік, О. С. (2019) Геннадій Стативкін – фундатор нової методичної системи навчання гри на баяні. Музичне мистецтво ХХІ століття − історія, теорія, практика: збірник наукових праць інституту музичного мистецтва Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [загальна редакція та упорядкування А. Душного] (5). с. 215-222.

Рєзнік, О. С. (2018) Методика початкового викладання гри на баяні П. Серотюка у контексті першого універсального закону діалектики: взаємного переходу кількісних змін у якісні. Народно-інструментальне мистецтво на зламі ХХ-ХХІ століть: збірник матеріалів та тез ХІІ-ї міжнародної науково-практичної конференції. с. 163-165.

Рєзнік, О. С. (2021) Формування основ ритмічної графіки у здобувачів елементарного підрівня. Українське музикознавство, музична педагогіка і виконавство у загальноєвропейському контексті: зб. матеріалів всеукр. наук.-практ. конф. м. Сєвєродонецьк. с. 161-163.

Сторощук, Марина, Плотницька, О. В. (2019) Специфіка опанування техніки співацького дихання в дитячому хоровому колективі. Специфіка опанування техніки співацького дихання в дитячому хоровому колективі. с. 296-301.

Суботницький, І. М. (2017) Детермінанти дисципліни «Оркестровий клас» у фаховій підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. с. 167-170.

Суботницький, І. М., Рутецький, В. В. (2020) Деякі аспекти розвитку логічного мислення диригента оркестрового класу. he 3rd International scientific and practical conference “Science and education: problems, prospects and innovations” (December 2-4, 2020). с. 633-637.

Суботницький, І. М., Рутецький, В. В. (2024) Сучасні методики навчання грі на баяні. The 12th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society” (February 5-7, 2024) SPC “Sciconf.com.ua”, Kyiv, Ukraine. с. 915-921.

Танько, Т. П. (2000) Музична підготовка майбутніх педагогічних кадрів у педвузах України (40-50-ті рр. ХХ ст.). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 139-142.

Тарарак, Н. Г. (2000) Формування елементів педагогічної майстерності студентів у процесі вивчення дисциплін вокально-хорового циклу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). с. 143-145.

Тітова, О. Р., Суботницький, І. М., Стецюк, Є. Д. (2024) Поліфункціональність діяльності концертмейстера в художньо-педагогічному процесі освітньої організації. The 6th International scientific and practical conference “Global science: prospects and innovations” (February 1-3, 2024). с. 360-365.

Тітова, О. Р., Черній, В. В. (2024) Розкриття художнього задуму музичного твору у творчому союзі соліста і концертмейстера. The 2nd International scientific and practical conference “Science and society: modern trends in a changing world” (January 22-24, 2024). с. 452-457.

Филипчук, М. С. (2005) Основні методи навчання в репетиційній роботі естрадного оркестру. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). с. 245-247.

Цюряк, І. О. (2017) Особистісно орієнтовані технології підготовки студентів мистецьких спеціалізацій засобами української духовної хорової музики. Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції: збірник наукових праць / за заг. редакцією І. В. Баладинської, Н. Є. Колесник. с. 46-53.

Цюряк, І. О., Федорченко, В. К. (2023) Музичне мистецтво вищої школи в умовах сьогодення: інноваційні підходи. Проблеми та перспективи розвитку сучасної освіти в умовах транснаціональних інноваційних змін: Збірник матеріалів ХХVІІ Міжнародної науково-теоретичної конференції. с. 116-119.

Цюряк, І. О., Чернишова, А. М. (2024) Хорове мистецтво – виклики сучасності. Актуальні питання гуманітарних наук, 2 (74). с. 142-147. ISSN 2308-4855

Шинкарук, І. В. (2020) Виховання самоорганізації та самоконтролю в процесі підготовки майбутнього естрадного співака. Science and education: problems.

Шинкарук, І. В. (2020) Енергетична природа співацького процесу як наслідок усвідомлених дій. Kyoto: CPN Publishing Group, Japan..

Яремов, Богдан, Чернишова, А. М. (2024) Історіогенеза класичної гітари в контексті європейської музичної культури. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 111-114.

Яремчук, О. М. (2024) Традиції та сучасні парадигми методики викладання вокалу. Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. с. 65-70.

Монографія

Обух, Л. В. (2020) Засоби масової інформації та комунікації як компоненти музичного менеджменту в Україні: крізь призму україно-польських культурних взаємин. Інший. Polskie Towarzystwo Historyczne / Redakcja naukowa: Robert Lipelt..

Доповідь на конференції або симпозіумі

Маловицька, Л. Ф., Луговець, А. О., Мяснікова, В. С. (2013) Мова новітнього танцю: культурологічний вимір модерної хореографії. In: VІ Міжнар. наук.-теорет. конф. "Релігія, релігійність, філософія та гуманітаристика у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти", 25-27 грудня 2013 року, м. Луганськ.

Рабін, Сергій, Чернишова, А. М. (2024) Стилістичні особливості виконання естрадної пісні 60-80 р.р. XX ст. In: І Всеукраїнської науково-практична конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених "Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення".

Яремчук, О. М., Мацієвська, Л. В., Підгаєцька, І. В., Поліщук, В. І. (2024) Основні тенденції розвитку музичних фестивалів в Україні. In: Естрадно-вокальне мистецтво: історія, теорія, практика.

Книга

Баладинська, І. В., Колесник, Н. Є., eds. (2017) Мистецька освіта: проблеми і перспективи розвитку в контексті європейської інтеграції. Житомир : ФОП «Н. М. Левковець», Житмир.

Чернишова, А. М., Цюряк, І. О., eds. (2024) Синтез мистецтв як відображення змін соціокультурного простору сьогодення. Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка.

Луценко, В. В. (2005) Сучасне аранжування на комп'ютері. Музичний редактор "Sonar". Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

Плющик, Є. В., Гордєєва-Ковальчук, Т. О., Новосадова, С. А. (2023) Нариси з методики викладання диригентсько-хорових дисциплін. Навчальний посібник. Житомирський державний університет імені Івана Франка, Житомир.

Плющик, Є. В., Новосадова, С. А. (2022) Орхестичне виховання. 1 клас. Навчальний посібник. ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Плющик, Є. В., Омельчук, В. В., Федорченко, В. К. (2010) Лекції з курсу "Хорознавство". Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Україна, Житомир.

Роговська, Є. В., Рутецький, В. В. (2018) Оркестр народних інструментів. ІІ частина. ФОП Худяков О.В., м. Житомир. (У процесі публікації)

Цюряк, І. О. (2015) Сучасна масова музична культура в системі підготовки студентів мистецьких спеціалізацій. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.

Яремчук, О. М., Підгаєцька, І. В., Мацієвська, Л. В. (2023) Робота з вокально-виконавським колективом: навчальний посібник для здобувачів ЗВО спеціальності «Музичне мистецтво». Житомир : ЖДУ ім. І.Франка.

Навчальний матеріал

Бовсунівська, Н. М., Грищенко, І. Д., Яремчук, О. М. (2024) Методичні рекомендації до організації самостійної / індивідуальної роботи. [Навчальний матеріал]

Новосадова, С. А., Плющик, Є. В., Рутецький, В. В. (2019) Основи композиції: методичні рекомендації до організації самостійної роботи з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]

Новосадова, С. А., Плющик, Є. В., Суботницький, І. М. (2020) Основи композиції: інструктивно-методичний матеріал до практичних занять з навчальної дисципліни. [Навчальний матеріал]

Обух, Л. В. (2020) Концепція культурної стратегії Кирила Стеценка. [Навчальний матеріал]

Обух, Л. В., Шегда, Л. В. (2019) Методичні рекомендації для вивчення та організації самостійної роботи студентів з навчального курсу «Читка хорових партитур». [Навчальний матеріал]

Обух, Л. В., Шегда, Л. В., Серганюк, Л. І., Зваричук, Ж. Й. (2018) Методичні рекомендації для вивчення та організації самостійної роботи студентів з навчального курсу "Читка хорових партитур". [Навчальний матеріал]

Плющик, Є. В., Новосадова, С. А., Травкіна, Н. М. (2018) Нариси з методики викладання диригентсько-хорових дисциплін. [Навчальний матеріал]

Цюряк, І. О., Роговська, Є. В. (2022) Особистісно орієнтовані технології навчання у диригентській підготовці студентів-початківців. [Навчальний матеріал]

Чернишова, А. М., Цюряк, І. О. (2024) Тестові завдання для самоконтролю з оволодіння здобувачами вищої освіти спеціальності 025 Музичне мистецтво обов’язковою освітньою компонентою «Народна музична творчість». [Навчальний матеріал]

Інший

Моісєєва, М. А., Обух, Л. В., Свиридюк, А. П. (2021) Інструктивно-методичні матеріали до проходження педагогічної практики для здобувачів вищої освіти галузі знань 01 Освіта/Педагогіка спеціальності 014.13 Середня освіта (Музичне мистецтво). О. О. Євенок, Житомир.

Обух, Л. В. (2020) Лелеча доля. ЖДУ імені Івана Франка.

Роговська, Є. В., Рутецький, В. В. (2020) Народознавство і музичний фольклор України. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

Цюряк, І. О., Чернишова, А. М., Грушак, І. В. (2024) Сучасне музичне мистецтво ХХ–ХХІ століття. ЖДУ ім. Івана Франка.

Черній, В. В., Одайник, С. І., Тітова, О. Р. (2024) Удосконалення вокально-виконавської майстерності в навчальному процесі: навчальний посібник для здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Музичне мистецтво». ЖДУ імені Івана Франка.

Цей список був створений у Tue Nov 12 21:09:24 2024 EET.