![]() | Up a level |
Діжа, О. С. and Максимчук, А. П. (2020) Сучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярів. In: Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.
Колесник, Н. Є. (2022) Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі. ФОП 505, Житомир.
Колесник, Н. Є. and Ковальчук, М. О. (2020) Психолого-педагогічні особливості кольору в дизайні. Other. ТОВ "505".
Краснова, Н. М. (2021) Від селянської оселі до писанки. Від селянської оселі до писанки . Вид. О.О. Євенюк, м. Житомир.
Максимчук, А. П. (2020) Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства. pp. 80-83.
Максимчук, А. П. and Куниця, Г. В. (2020) Нетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті, 2. pp. 144-146.
Можаровська, І. В. and Тесленко, С. А. (2007) Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 131-133.
Піддубна, О. М. (2007) Народно-художня творчість у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 147-149. ISSN 2076-6173
Піддубна, О. М. (2019) Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти». (Submitted)
Піддубна, О. М. and Толок, Я. П. (2019) Вивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнів. Сучасний рух науки. pp. 59-64.
Резніченко, З. В. (2002) Використання поглядів Івана Огієнка на педагогічний потенціал народного декоративно-ужиткового мистецтва у професійній підготовці вчителя початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 143-144.
Ровенко, К. К. (2007) Історія дизайну та використання його елементів на уроках образотворчого мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 137-139.
Рудківська, К. А. and Янушевич, О. М. (2007) Використання елементів дизайн-освіти як засіб підвищення інтересу до навчання учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 140-142.
Фурманюк, С. М. (2017) Особливості застосування народної іграшки у вихованні дітей дошкільного віку. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць. pp. 198-201.
Фурманюк, С. М. (2018) Формування творчого мислення студентів у процесі художнього конструювання. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник науково-методичних праць. pp. 325-327.
Фурманюк, С. М. (2014) Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праці. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. pp. 214-217.
Хомярчук, А. П. (2007) Застосування математичних знань у процесі формування дизайнерського мислення молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 168-170.
Ямчинська, Г. В. and Пархомчук, Л. В. (2016) Методика розпису тканини у техніці батік в початковій школі. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. pp. 202-205.