Елементи, в яких тема: "N Образотворче мистецтво > NK Декоративні мистецтва. Прикладні мистецтва. Оздоблення і орнамент"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Автори | Тип елементу
Перейти до: Z | В | Д | К | М | П | Р | Ф | Х | Я
Число елементів на цьому рівні: 23.

Z

Zabrodska, Olha, Kulak, Vladyslav (2023) Development of Creative Abilities of Younger School Students in Extra-Curricular Activities by Means of Bead Weaving Technology. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.

В

Васильєва, К. В. (2023) Використання народних декоративних розписів в сучасному графічному дизайні. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації.

Васильєва, К. В. (2021) Дослідження та відродження поліського розпису. Збірник праць науково-творчого товариства Бойчуківські читання (2). -98.

Васильєва, К. В. (2022) Порівняльна характеристика самчиківського, петриківського та поліського розписів. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації (87). с. 1-243.

Васильєва, К. В., Колосніченко, О. В. (2023) Декоративний народний розпис в сучасному дизайні: аспекти застосування. ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції Гаґенмейстерські читання.

Д

Діжа, О. С., Максимчук, А. П. (2020) Сучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярів. In: Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.

К

Колесник, Н. Є. (2022) Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі. ФОП 505, Житомир.

Колесник, Н. Є., Ковальчук, М. О. (2020) Психолого-педагогічні особливості кольору в дизайні. Інший. ТОВ "505".

Краснова, Н. М. (2021) Від селянської оселі до писанки. Від селянської оселі до писанки . Вид. О.О. Євенюк, м. Житомир.

М

Максимчук, А. П. (2020) Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства. с. 80-83.

Максимчук, А. П., Куниця, Г. В. (2020) Нетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті, 2. с. 144-146.

Можаровська, І. В., Тесленко, С. А. (2007) Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 131-133.

П

Піддубна, О. М. (2007) Народно-художня творчість у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 147-149. ISSN 2076-6173

Піддубна, О. М. (2019) Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти». (Прийнятий до публікації)

Піддубна, О. М., Толок, Я. П. (2019) Вивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнів. Сучасний рух науки. с. 59-64.

Р

Резніченко, З. В. (2002) Використання поглядів Івана Огієнка на педагогічний потенціал народного декоративно-ужиткового мистецтва у професійній підготовці вчителя початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). с. 143-144.

Ровенко, К. К. (2007) Історія дизайну та використання його елементів на уроках образотворчого мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 137-139.

Рудківська, К. А., Янушевич, О. М. (2007) Використання елементів дизайн-освіти як засіб підвищення інтересу до навчання учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 140-142.

Ф

Фурманюк, С. М. (2017) Особливості застосування народної іграшки у вихованні дітей дошкільного віку. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць. с. 198-201.

Фурманюк, С. М. (2018) Формування творчого мислення студентів у процесі художнього конструювання. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник науково-методичних праць. с. 325-327.

Фурманюк, С. М. (2014) Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праці. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 214-217.

Х

Хомярчук, А. П. (2007) Застосування математичних знань у процесі формування дизайнерського мислення молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 168-170.

Я

Ямчинська, Г. В., Пархомчук, Л. В. (2016) Методика розпису тканини у техніці батік в початковій школі. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 202-205.

Цей список був створений у Sun Dec 22 04:56:21 2024 EET.