![]() | перехід на Верхній рівень |
Zabrodska Olha, Kulak Vladyslav (2023) Development of Creative Abilities of Younger School Students in Extra-Curricular Activities by Means of Bead Weaving Technology. Сучасні тенденції навчання іноземних мов.
Васильєва К. В. (2023) Використання народних декоративних розписів в сучасному графічному дизайні. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації.
Васильєва К. В. (2021) Дослідження та відродження поліського розпису. Збірник праць науково-творчого товариства Бойчуківські читання (2). -98.
Васильєва К. В. (2023) Народне мистецтво як джерело творчості сучасного дизайнера. In: ХІІ Міжнародна науково-практична конференція «Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи», 19-20 жовтня 2023 р., Хмельницький.
Васильєва К. В. (2022) Порівняльна характеристика самчиківського, петриківського та поліського розписів. Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації (87). С. 1–243.
Васильєва К. В., Колосніченко О. В. (2023) Декоративний народний розпис в сучасному дизайні: аспекти застосування. In: III Міжнародна науково-практична конференція Гаґенмейстерські читання «Європейська Україна: культура, мистецтво, ідентичність», 1-2 грудня 2023 р., Кам’янець-Подільський.
Діжа О. С., Максимчук А. П. (2020) Сучасне декоративно-прикладне мистецтво як чинник формування естетичних смаків школярів. In: Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць.
Колесник Н. Є. (2022) Етнодизайн: теорія та практика в сучасному освітньому просторі. ФОП 505, Житомир.
Колесник Н. Є., Ковальчук М. О. (2020) Психолого-педагогічні особливості кольору в дизайні. Інше. ТОВ "505".
Краснова Н. М. (2021) Від селянської оселі до писанки. Від селянської оселі до писанки . Вид. О.О. Євенюк, м. Житомир.
Максимчук А. П. (2020) Підготовка вчителя до роботи з обдарованими учнями. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства. С. 80–83.
Максимчук А. П., Куниця Г. В. (2020) Нетрадиційне малювання, як один із способів розвитку креативного мислення учнів. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті, 2. С. 144–146.
Можаровська І. В., Тесленко С. А. (2007) Формування математичних понять молодших школярів засобами декоративно-прикладного мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 131–133.
Поліщук О. П. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять обов’язкової освітньої компоненти «Нетворкінг і лідерство в дизайн-діяльності» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 022 Дизайн, спеціалізація 022.01 Графічний дизайн, освітня програма Графічний дизайн. [Навчальний матеріал]
Поліщук О. П. (2025) Інструктивно-методичні матеріали до практичних занять обов’язкової освітньої компоненти «Кольорознавство» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 022 Дизайн, освітня програма Графічний дизайн. [Навчальний матеріал]
Поліщук О. П. (2025) Методичні рекомендації до організації самостійної роботи обов’язкової освітньої компоненти «Нетворкінг і лідерство в дизайн-діяльності» для підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, галузь знань 02 Культура і мистецтво, спеціальність 022 Дизайн, спеціалізація 022.01 Графічний дизайн, освітня програма Графічний дизайн. [Навчальний матеріал]
Піддубна О. М. (2007) Народно-художня творчість у фаховій підготовці майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 147–149. ISSN 2076-6173
Піддубна О. М. (2019) Фахова дисципліна "композиція" в розвитку творчих здібностей учителів образотворчого мистецтва. ІІІ Міжнародна науково-практична конференція «Мистецький освітній простір у контексті формування сучасної парадигми освіти». (Прийнятий до публікації)
Піддубна О. М., Толок Я. П. (2019) Вивчення художньої культури як засобу розвитку креативності учнів. Сучасний рух науки. С. 59–64.
Резніченко З. В. (2002) Використання поглядів Івана Огієнка на педагогічний потенціал народного декоративно-ужиткового мистецтва у професійній підготовці вчителя початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). С. 143–144.
Ровенко К. К. (2007) Історія дизайну та використання його елементів на уроках образотворчого мистецтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 137–139.
Рудківська К. А., Янушевич О. М. (2007) Використання елементів дизайн-освіти як засіб підвищення інтересу до навчання учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 140–142.
Фурманюк С. М. (2017) Особливості застосування народної іграшки у вихованні дітей дошкільного віку. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць. С. 198–201.
Фурманюк С. М. (2018) Формування творчого мислення студентів у процесі художнього конструювання. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник науково-методичних праць. С. 325–327.
Фурманюк С. М. (2014) Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праці. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 214–217.
Хомярчук А. П. (2007) Застосування математичних знань у процесі формування дизайнерського мислення молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 168–170.
Ямчинська Г. В., Пархомчук Л. В. (2016) Методика розпису тканини у техніці батік в початковій школі. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. С. 202–205.
Янчук О. І., Кравець О. Є. (2025) Cup as a Product of Art Design. In: VІІ Всеукраїнська студентська науково-практична Інтернет-конференція «Нові горизонти іншомовної освіти в ХХІ столітті», 7-11 квітня 2025 р., Житомир.