Items where Subject is "P Language and Literature > PC Romance languages"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Г | Ж | Л | М | П | С | Т | Ц
Number of items at this level: 14.

Г

Герасимчук, Ю. О. (2008) Невербальні засоби реалізації категорії згоди/незгоди у французькому мовленні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 192-196.

Герасимчук, Ю. О. (2010) Стан самотності персонажа: лінгвопсихологічний аспект (на матеріалі творів французьких постмодерністів). Науковий вісник Волинського нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 9. pp. 18-22.

Ж

Жарчинська, Ю. Р. (2018) Практичні засоби розвитку комунікативної компетентності учнів середньої школи при вивченні французької мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 96-99.

Л

Лозко, О. В. (2017) Використання прислів’їв та приказок на уроках французької мови як метод інтенсивного вивчення іноземної мови. Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури”.

Лозко, О. В. (2018) Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства. Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства.

М

Мельник, К. С. (2018) Походження абсолютної конструкції в англійській, французькій та німецькій мовах. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 271-274.

П

Папіжук, В. О. (2015) Комп’ютерні тести як засіб перевірки знань з французької мови. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.

Папіжук, В. О. (2008) Проблеми історії Європи. Житомирський держаний університет ім. І. Франка.

Переверзєва, Я. О. (2018) Застосування наочності для формування лексичних навичок учнів основної школи у процесі вивчення другої інозесної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 322-327.

Переверзєва, Я. О. (2018) Основи роботи над лексичними навичками у процесі вивчення другої іноземної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 319-322.

Пожидаєва, О. А. (2011) Фразеологізм як засіб вербалізації концепту "негативна оцінка" у сучасній іспанській лексикографії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). pp. 213-215.

С

Сардак, О. В. (2017) Methodologisch-linguistische Lehrwerkanalyse über die Identität der Deutschen. Мова, література і культура: актуальні питання взаємодії: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: м.Львів, 13-14 жовтня 2017 р.. pp. 124-127.

Т

Тишенко, Р. В. (2018) Інформаційно-структурне навантаження локативів в англійській та французькій мовах 19 ст. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 390-393.

Ц

Цюник, Г. М. (2017) Абревіація як один з основних засобів словотворення у сучасній французькій мові. Aктуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики).

This list was generated on Fri May 24 06:02:23 2019 EEST.