Items where Subject is "P Language and Literature > PC Romance languages"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Г | Ж | Л | М | П | С | Т | Ц
Number of items at this level: 16.

Г

Герасимчук, Ю. О. (2008) Невербальні засоби реалізації категорії згоди/незгоди у французькому мовленні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). pp. 192-196.

Герасимчук, Ю. О. (2010) Стан самотності персонажа: лінгвопсихологічний аспект (на матеріалі творів французьких постмодерністів). Науковий вісник Волинського нац. ун-ту ім. Лесі Українки, 9. pp. 18-22.

Ж

Жарчинська, Ю. Р. (2018) Практичні засоби розвитку комунікативної компетентності учнів середньої школи при вивченні французької мови. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 96-99.

Л

Лозко, О. В. (2017) Використання прислів’їв та приказок на уроках французької мови як метод інтенсивного вивчення іноземної мови. Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури”.

Лозко, О. В. (2018) Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства. Особливості французької науково-технічної термінології у галузі сільського господарства.

М

Мельник, К. С. (2018) Походження абсолютної конструкції в англійській, французькій та німецькій мовах. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 271-274.

П

Папіжук, В. О. (2015) Комп’ютерні тести як засіб перевірки знань з французької мови. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України.

Папіжук, В. О. (2019) Методичні рекомендації щодо організації самостійної роботи студентів з дисципліни «Комунікативні стратегії другої іноземної мови (французька мова)». [Teaching Resource]

Папіжук, В. О. (2020) Методичні рекомендації щодо проходження навчальної практики з французької мови. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир.

Папіжук, В. О. (2008) Проблеми історії Європи. Житомирський держаний університет ім. І. Франка.

Переверзєва, Я. О. (2018) Застосування наочності для формування лексичних навичок учнів основної школи у процесі вивчення другої інозесної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 322-327.

Переверзєва, Я. О. (2018) Основи роботи над лексичними навичками у процесі вивчення другої іноземної мови (французької). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 319-322.

Пожидаєва, О. А. (2011) Фразеологізм як засіб вербалізації концепту "негативна оцінка" у сучасній іспанській лексикографії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (57). pp. 213-215.

С

Сардак, О. В. (2017) Methodologisch-linguistische Lehrwerkanalyse über die Identität der Deutschen. Мова, література і культура: актуальні питання взаємодії: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції: м.Львів, 13-14 жовтня 2017 р.. pp. 124-127.

Т

Тишенко, Р. В. (2018) Інформаційно-структурне навантаження локативів в англійській та французькій мовах 19 ст. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. pp. 390-393.

Ц

Цюник, Г. М. (2017) Абревіація як один з основних засобів словотворення у сучасній французькій мові. Aктуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики).

This list was generated on Tue Jul 7 21:48:58 2020 EEST.