Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури

Лісова, Ю. О. (2024) Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 05-11 лютого 2024 р., ННІ іноземної філології.

[img]
Preview
Text
Download (393kB) | Preview

Abstract

Усвідомлення соціокультурних реалій є невід’ємним елементом знань і вмінь, необхідних для гармонійного співіснування у межах багатокультурного суспільства. Включення студентів у реальні соціокультурні контексти уможливлюється інтегративним характером змісту навчання іноземної мови.

Item Type: Conference or Workshop Item (Paper)
Uncontrolled Keywords: інтегрований підхід, соціокультурні реалії, іншомовне середовище
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PC Romance languages
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: Юлія / Ю.О. Лісова
Date Deposited: 11 Feb 2024 08:19
Last Modified: 11 Feb 2024 08:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38979

Actions (login required)

View Item View Item