Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури

Лісова Ю. О. (2024) Реалізація інтегрованого підходу у навчанні французької мови студентів магістратури. In: Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури, 05-11 лютого 2024 р., ННІ іноземної філології.

[img]
Preview
Текст
Download (393kB) | Preview

Опис

Усвідомлення соціокультурних реалій є невід’ємним елементом знань і вмінь, необхідних для гармонійного співіснування у межах багатокультурного суспільства. Включення студентів у реальні соціокультурні контексти уможливлюється інтегративним характером змісту навчання іноземної мови.

Тип ресурсу: Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Ключові слова: інтегрований підхід, соціокультурні реалії, іншомовне середовище
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PC Романські мови
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Олександрівна Лісова
Дата подачі: 11 Лют 2024 08:19
Оновлення: 11 Лют 2024 08:19
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38979

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу