Вгору на рівень |
Івахненко, А. О. (2009) Вірші № 49 та 303 Е. Дікінсон у перекладі Н. Тучинської. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 136-139.
Алфьорова, Н. С. (2010) Образотворча функція питальних речень в американських поетичних творах XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). с. 85-87.
Апалат, Г. П. (2018) Комунікативні стратегії Дональда Трампа в інтерв’ю Нью-Йорк Таймс. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання мови і літератури (за матеріалами онлайн конференції, проведеної кафедрою міжкультурної комунікації та прикладної лінгвістики Навчально-наукового інституту іноземної філології Житомирського де. с. 6-14.
Ахметчина, О. Ф. (2001) Витоки суб'єктивної реальності фантастичного світу в оповіданнях Стивена Кінга. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 141-143.
Багацька, О. В. (2005) Моделі взаємодії семантико-композиційних складників короткого оповідання при втіленні концепту РІВНОВАГА (на матеріалі сучасних американських оповідань). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (23). с. 113-117.
Багінська, О. С. (2011) Мовні засоби вираження ідентичності підлітка у романі Дж. Д. Селінджера "Над прірвою в житі". Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. с. 13-16.
Богачевська, Л. О. (2004) Творчий підхід Ч. Діккенса й І. Франка щодо порушення проблем освіти у романах "Ніколас Нікльбі", "Девід Коперфілд " й оповіданнях "отець-гуморист", "Schoneschreiben"( у типологічно-порівняльній площині). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 223-227.
Бондаренко, Я. О. (2001) Комунікативно-когнітивна характеристика мовлення персонажа (на матеріалі мовлення М.Герцога з однойменного роману С.Беллоу). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 180-184.
Бєлєхова, Л. І. (2001) Аналогове мапування у поетичному тексти (на матеріалі американської поезії). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). с. 148-152.
Вознюк, К. О. (2018) Вплив наратора-дитини на параметри тексту в романі Гарпер Лі "To Kill a Mockingbird". Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 47-52.
Вотінова, Д. О. (2018) Comparative Analysis of the Genre and Stylistic Dominants of the XXth Century Dystopian Novels in the Light of Translation Studies. Science and Education a New Dimension. Philology, V (49). с. 57-61.
Горобець, І. С. (2005) Мовні засоби зображення концепту злочинець у сучасній американській художній та публіцистичній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 108-112.
Гречуха, Л. О. (2004) Проблема інтертекстуальності у творчості В.С. Берроуза. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 218-221.
Дмитрієва, І. В. (2015) Теорія художніх методів в контексті вітчизняного та зарубіжного літературних дискурсів. Актуальні проблеми літературознавчої термінології. с. 54-56.
Ковальова, Т. П. (2007) Лінгвостилістичні засоби створення чуттєво-конкретного зображення в сучасній англійській та американській художній прозі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). с. 117-120.
Ковальова, Т. П. (2007) Лінгвостилістичні особливості комічного відображення дійсності у романах Т.К. Бойля "The Road to Wellville" та "The Tortilla Curtain". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). с. 201-204.
Ковальова, Т. П. (2011) Символіка архетипного образу води в романі Тоні Моррісон „Beloved“. Науковий вісник кафедри ЮНЕСКО Київського національного лінгвістичного університету (22). с. 30-35.
Коляда, О. В. (2023) Метатекстуальність та інтермедіальність лірико-драматичного методу Ґертруди Стайн. Гендерна деавтоматизація. Закарпатські філологічні студії (31). с. 176-188. ISSN 2663-4880
Кравець, М. В. (2013) МАТЕРІАЛІЗАЦІЯ АНАЛОГІЇ ЯК МЕХАНІЗМ СТВОРЕННЯ ІРРЕАЛЬНОСТІ В ОПОВІДАННЯХ ЕДГАРА ПО. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). с. 259-262. ISSN 2076-6173
Лаврієнко, Т. Я. (2006) Використання літературознавчих термінів ("романтизм", "алегоризм", "метафоризм", "символіка" та ін.) при аналізі творчості Н. Готорна. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (26). с. 167-169.
Левченко, О. М. (2012) Шляхи епізації драми на матеріалі п’єси Артура Міллера "Смерть комівояжера". Брехтівський часопис (Brecht-Heft): статті, доповіді, есе: Збірн. наук. праць (філолог. науки) (2). с. 129-131.
Ляшик, О. А. (2006) Композиційно-жанрові моделі текстів американського поетичного ренесансу в аспекті когнітивної поетики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (27). с. 187-191.
Марусевич, Р. А. (2018) Контамінація реалістичних та абсурдистських тенденцій у творчості Едварда Олбі (на матеріалі п’єси "Історія в зоопарку"). Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. с. 248-253.
Мац, І. І. (2005) Емотивні висловлення як складники афілятивного діалогічного дискурсу (на матеріалі сучасної американської драми). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). с. 116-118.
Нагачевська, О. О. (2009) Проблематика та поетика роману Джойс Керол Оутс "вбивці" (1975). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). с. 171-174.
Нагачевська, О. О. (2004) Спільні риси в творчості Д.К. Оутс і Д.Г. Лоуренса. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 190-193.
Нагачевська, О. О. (2008) Феміністські тенденції у творчості Джойс Керол Оутс. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). с. 189-192.
Наконечна, Ю. С. (2010) Концептуалізація негативних емоцій в американському віршованому дискурсі для дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (51). с. 210-214.
Онопрієнко, Т. М. (2004) Епітетні конфігурації в прозі "потоку свідомості" В.Фолкнера. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). с. 276-279.
Панасенко, Н. І., Гудименко, С. Ю. (2004) Категорія художнього часу в творчості Рея Бредбері. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 115-118.
Подкоритова, О. П. (2010) Поетика сатири в романах Курта Воннегута. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). с. 207-213.
Подкоритова, О. П. (2004) Афро-американська література: шлях до визнання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 187-189.
Рагузіна, Л. Ю. (2004) Аналіз ідейно-художніх особливостей ранньої творчості Л. Ферлінгетті (на матеріалі збірки "Починаючи з Сан-Франциско"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 213-215.
Ряснянська, М. М. (2004) Мотиви екзистенції в п’єсі Едварда Олбі "Історія з зоопарку". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). с. 187-188.
Семенюк, І. С. (2008) Заперечення у комунікативній ситуації "допит" (на матеріалі сучасної американської художньої прози). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). с. 190-193.
Статкевич, Л. П. (2009) Паратекстуальність у поезії "великопісна середа" Томаса Стернза Еліота. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 146-150.
Суворова, Т. М. (2009) Роль зв’язку в системі словесних поетичних образів американської балади. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (48). с. 210-214.
Улюра, Г. А. (2004) Творчість Тоні Моррісон на тлі афро-американської жіночої літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (16). с. 182-186.
Шимотюк, Л. О. (2006) Трансформація фразеологізмів як засіб створення іронії у творах О. Генрі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (26). с. 218-220.
Шимчишин, М. М. (2006) Категорія опірного читача Дж. Фетерлей. Феміністична стратегія прочитання оповідання Н. Готорна "Родимка". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (26). с. 72-75.
Білюк, І. Л., Дячук, Н. В., Чумак, Л. М., Кодубовська, О. О., Левченко, О. М., Хорошун, О. О., eds. (2022) The Philological Universes. Збірка наукових робіт 2022. Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Жуковська, В. В., Черниш, О. А., eds. (2014) Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації. Том 2. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка, Житомир.
Зорницький, А. В. (2018) Основи художнього перекладу. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка.
Коляда, О. В. (2019) Contemporary American Poetry #1 Bryan Lewis Saunders”: навчально-методичний посібник. Видавництво Бук-Друк. ISBN 978-617-7752-37-9
Зорницький, А. В. (2018) Художній переклад. Навчально-методичний практикум. [Навчальний матеріал]