Сидоренко Н. І. (2005) Стильові особливості саморегуляції поведінки майбутніх вчителів. Вісник Харківського університету. С. 136–140.
Preview
стаття 2.pdf
Завантажити (73kB) | Preview
Анотація
Враховуючи актуальність проблеми, її
недостатню розробку, у своєму дослідженні ми поставили за мету вивчити
стильові особливості саморегуляції поведінки студентів-педагогів та з’ясувати
місце регульторно-особистісних властивостей у стильовій організації свідомої
саморегуляції довільної активності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Лист 2013 08:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10080 |