Стахова О. О. (2012) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки: зб. наук. праць., 38 (62). С. 153–161.
ПСИХОЛОГ_ЧН_ ОСОБЛИВОСТ_ ПРОФЕС_ЙНОЇ САМОСВ_ДОМОСТ_ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ ШК_ЛЬНОЇ ОСВ_ТИ.pdf
Завантажити (173kB) | Preview
Анотація
У статті розкриваються особливості прояву структурних
компонентів професійної самосвідомості майбутнього вчителя початкових
класів , а саме: когнітивного , афективного і вольового . Так, результати
проведеного нами дослідження показали поверхневе усвідомлення
майбутніми педагогами вимог до сучасного вчителя початкових
класів , яке проявляється насамперед переважанням в ідеалі вчителя
1-4 - х класів особових якостей , далеко не завжди є
першорядними у навчально - виховному процесі ; домінування
неадекватної ( завищеної і заниженої ) самооцінки , що корелює з
відповідними рівнями самоповаги педагога до себе як до
професіоналу ; середній рівень розвитку саморегуляції поведінки
студентів в майбутньої трудової діяльності , що характеризується
коливанням індивідуальних показників її шкал , що вказує на
асинхронність розвитку окремих її складових і нерівномірність
формування всього процесу саморегуляції в цілому.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра психології, логопедії та інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 07 Лист 2013 08:40 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:57 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10087 |