Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Використання екзистенційних моделей у шкільному навчанні

Михальчук Н. О. (2004) Використання екзистенційних моделей у шкільному навчанні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 17. С. 48–51.

[thumbnail of 04mnoshn.pdf]
Preview
PDF
04mnoshn.pdf

Завантажити (124kB) | Preview

Анотація

Предметом статті стали особливості використання екзистенційних моделей на уроках англійської мови в середній школі. Охарактеризовано діалогічне мовлення школярів. З’ясовано особливості діалогічної взаємодії суб’єктів на заняттях англійської мови. Описано види діалогізму, що зумовлюють використання екзистенційних моделей на уроках англійської мови.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Користувач: С.В. Новицький
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:49
Оновлення: 14 Серп 2015 14:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1010
ДСТУ 8302:2015: Михальчук Н. О. Використання екзистенційних моделей у шкільному навчанні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 17. С. 48–51.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу