Михальчук Н. О. (2004) Використання екзистенційних моделей у шкільному навчанні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 17. С. 48–51.
Preview
04mnoshn.pdf
Завантажити (124kB) | Preview
Анотація
Предметом статті стали особливості використання екзистенційних моделей на уроках англійської мови в середній школі. Охарактеризовано діалогічне мовлення школярів. З’ясовано особливості діалогічної взаємодії суб’єктів на заняттях англійської мови. Описано види діалогізму, що зумовлюють використання екзистенційних моделей на уроках англійської мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | С.В. Новицький |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:49 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1010 |
ДСТУ 8302:2015: | Михальчук Н. О. Використання екзистенційних моделей у шкільному навчанні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 17. С. 48–51. |