Калініна Л. В. (2013) "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи". Наукові записки. Серія "Філологічна". № 33. С. 179–182.
![Kalinina_Laryssa_Zhitomir 2012.doc [thumbnail of Kalinina_Laryssa_Zhitomir 2012.doc]](https://eprints.zu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
Kalinina_Laryssa_Zhitomir 2012.doc
Завантажити (89kB)
Анотація
Беручи до уваги той факт, що з першого вересня 2012 року першокласники України почали вивчати іноземну мову, ми вважаємо за необхідне наголосити на особливостях формування соціокультурної компетенції в початковій школі, що є новим для вчителя і може викликати труднощі при навчанні. Саме соціокультурний аспект вивчення іноземної мови змушує різнобічно переосмислити теоретичні підходи до вибору ефективних технологій і засобів навчання іноземної мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 13 Лист 2013 06:43 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10122 |
ДСТУ 8302:2015: | Калініна Л. В. "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи". Наукові записки. Серія "Філологічна". 2013. № 33. С. 179–182. |