Арешонков В. Ю. (2013) ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА ''КОНСТИТУЦІЯ СРСР ТА УРСР'' У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (30-50-І РР. ХХ СТ.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 21–26. ISSN 2076-6173.
4.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено процеси формування та удосконалення змісту правознавчого предмета
''Конституція СРСР та УРСР'' у радянській школі. Зроблено висновок, що функціонування
правознавчого предмета в межах ''школи знань'' вимагало від учнів лише запам’ятовування правової
інформації та усвідомлення ідеологічно-партійних настанов щодо організації, устрою та
функціонування радянської держави, її органів влади й управління. Зміст правознавчого спрямування
спочатку був виокремлений з інтегрованого змісту суспільствознавства, а на початку 60-х рр. знову
інтегрувався складовою в новий курс ''Основи політичних знань'' (з 1962 р. – ''Суспільствознавство'')
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 16 Груд 2013 11:48 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:07 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10283 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. ХАРАКТЕРИСТИКА ЗМІСТУ ПРЕДМЕТА ''КОНСТИТУЦІЯ СРСР ТА УРСР'' У РАДЯНСЬКІЙ ШКОЛІ (30-50-І РР. ХХ СТ.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 21–26. |