Єршова Л. М. (2013) Виховний ідеал у педагогічній епістолярії І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 42–47. ISSN 2076-6173.
8.pdf
Завантажити (266kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано методологічні засади дослідження педагогічного епістолярію як самостійного
історико-педагогічного джерела. Запропоновано аналіз теоретичних та емпіричних пошуків виховного
ідеалу, відображених у листах І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди. З’ясовано особливості
уявлень української інтелектуальної еліти ХVІІІ ст. про виховний ідеал та анти-ідеал особистості. У листах
І. Вишенського виховний ідеал постає як процес створення ефективних умов для розвитку взірцевих людських
чеснот, у Г. Сковороди – як кінцева мета виховання – сформована в ''сродній праці'' гармонійно і всебічно
розвинена щаслива особистість; у І. Котляревського – як людина, що є предметом і суб’єктом педагогічних
упливів, квінтесенцією уявлень про особистісне й суспільне благо.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 16 Груд 2013 12:08 |
Оновлення: | 02 Жовт 2015 19:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10287 |
ДСТУ 8302:2015: | Єршова Л. М. Виховний ідеал у педагогічній епістолярії І. Вишенського, І. Котляревського та Г. Сковороди. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 42–47. |