Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Мазко О. П. (2013) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 110–115. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 21.pdf]
Preview
Текст
21.pdf

Завантажити (280kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто модель формування культури педагогічної взаємодії у процесі вивчення фахових
дисциплін як спроба вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов.
Запропоновано структурно-функціональну модель у вигляді взаємопов’язаних елементів: мети, завдань,
методологічних підходів і принципів, структурних та функціональних компонентів, змісту, форм,
методів, результату, критеріїв, показників та рівнів сформованості культури педагогічної взаємодії

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 07:34
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10303
ДСТУ 8302:2015: Мазко О. П. МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 110–115.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу