Мазко О. П. (2013) МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 110–115. ISSN 2076-6173.
Preview
21.pdf
Завантажити (280kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто модель формування культури педагогічної взаємодії у процесі вивчення фахових
дисциплін як спроба вдосконалення професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов.
Запропоновано структурно-функціональну модель у вигляді взаємопов’язаних елементів: мети, завдань,
методологічних підходів і принципів, структурних та функціональних компонентів, змісту, форм,
методів, результату, критеріїв, показників та рівнів сформованості культури педагогічної взаємодії
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Груд 2013 07:34 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10303 |
ДСТУ 8302:2015: | Мазко О. П. МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 110–115. |