Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА

Самойленко Ю. П. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 132–135. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 25.pdf]
Preview
Текст
25.pdf

Завантажити (249kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано можливість використання нового методу навчання майбутнього вчителя –
філолога мовам (іноземній, державній, рідній) і літературі (українській, зарубіжній), а саме методу веб-
завдання. Розглянуто роль і значення інформаційних технологій для навчального процесу. Розкрито
характеристики веб-завдань, деякі труднощі їх використання. Спираючись на аналіз наукової
літератури та власні спостереження, окреслено можливі шляхи вирішення проблем впровадження веб-
завдань у процес професійної підготовки майбутнього вчителя – філолога.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 17 Груд 2013 09:28
Оновлення: 15 Серп 2015 05:10
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10309
ДСТУ 8302:2015: Самойленко Ю. П. ВИКОРИСТАННЯ ВЕБ-ЗАВДАННЯ ЯК ЯКІСНО НОВОГО МЕТОДУ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ – ФІЛОЛОГА . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 132–135.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу