Шарненкова Т. О. (2013) САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 152–156. ISSN 2076-6173.
Preview
29.pdf
Завантажити (245kB) | Preview
Анотація
У статті представлено проблему організації самоосвітньої роботи вчителя, його професійного й
особистісного самовдосконалення у контексті загальноісторичного розвитку національної системи
освіти. Зроблено історико-педагогічний аналіз етапів розвитку ідеї професійного самовдосконалення
вчителя у вітчизняній науці і практиці. Визначено хронологічні межі становлення системи підготовки
вчителя для національної школи. Розглянуто питання, які пов’язані із самоосвітою і самовихованням
учителя, які хвилювали мислителів, учених минулого.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 17 Груд 2013 10:03 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:11 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10316 |
ДСТУ 8302:2015: | Шарненкова Т. О. САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ УЧИТЕЛЯ В ІСТОРИЧНОМУ АСПЕКТІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 152–156. |