Лавриш Ю. Є. (2004) Філософські засади викладання сестринської справи у вищих медичних закладах Канади. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 3–7.
Preview
06lyuyek.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Анотація
У статті визначено основні філософські засади викладання сестринської справи у вищих медичних закладах Канади: гуманізація, гуманітаризація, демократизація та соціалізація. Розглянуто вплив філософських засад на зміст навчальних програм факультетів медсестринства. Зазначено педагогічні умови для забезпечення, використання та впровадження філософських засад при викладання сестринської справи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:58 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:36 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1032 |
ДСТУ 8302:2015: | Лавриш Ю. Є. Філософські засади викладання сестринської справи у вищих медичних закладах Канади. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 28. С. 3–7. |