Електронна бібліотека Житомирського державного університету

РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ

Семенець С. П. (2012) РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Нові технології навчання. № 71. С. 225–232.

[thumbnail of Нові технології.pdf]
Preview
Текст
Нові технології.pdf

Завантажити (830kB) | Preview

Анотація

В работе с позиций развивающего и креативного подходов обосновано содержание и структура
научно-исследовательской деятельности будущих учителей по методике обучения математике,
разработано задачную систему зтой деятельности, а также создано управленческую модель при
руководстве курсовьіми и дипломньїми роботами студентов.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: Користувачі 3592 не знайдено.
Дата подачі: 19 Груд 2013 08:40
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:35
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10337
ДСТУ 8302:2015: Семенець С. П. РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Нові технології навчання. 2012. № 71. С. 225–232.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу