Семенець С. П. (2012) РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Нові технології навчання. № 71. С. 225–232.
Preview
Нові технології.pdf
Завантажити (830kB) | Preview
Анотація
В работе с позиций развивающего и креативного подходов обосновано содержание и структура
научно-исследовательской деятельности будущих учителей по методике обучения математике,
разработано задачную систему зтой деятельности, а также создано управленческую модель при
руководстве курсовьіми и дипломньїми роботами студентов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Користувачі 3592 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Груд 2013 08:40 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:35 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10337 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. РОЗВИВАЛЬНО-КРЕАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ НАУКОВО- ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ. Нові технології навчання. 2012. № 71. С. 225–232. |