Семенець С. П. (2012) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕМ У РОЗВИВАЛЬНІЙ МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ. Дидактика математики. № 38. С. 92–98.
Preview
дидактика 38.pdf
Завантажити (487kB) | Preview
Анотація
У контексті розвивального підходу розкрито особливості змістового і процесуального
компонентів методики вивчення теорем, розроблено навчально-методичну модель управ
ління учбово-математичною діяльністю учнів у ході їх засвоєння.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Ключові слова: розвивальне навчання, теореми, математична освіта. |
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | Користувачі 3592 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Груд 2013 08:58 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10339 |
ДСТУ 8302:2015: | Семенець С. П. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕМ У РОЗВИВАЛЬНІЙ МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ. Дидактика математики. 2012. № 38. С. 92–98. |