Рябих Л. М. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 257–261. ISSN 2076-6173.
48.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено вивченню жанру американської академічної лекції, зокрема, її змістового аспекту,
а саме: сегменту, що охоплює макротема 'Наукова дисципліна'. У межах цієї макротеми виокремлено
підтеми та відповідні їм мікротеми. Мікротеми як мінімальні змістові елементи за критерієм
продуктивності розподілено на основні та периферійні. З’ясовано, що кількість основних змістових
елементів (мікротем) є більшою для підтеми 'Теоретичні та прикладні дослідження', ніж для підтеми
'Загальна характеристика'. Отримані висновки гґрунтуються на систематизації фактичного
матеріалу, результати якої подано у таблицях.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Груд 2013 12:06 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10354 |
ДСТУ 8302:2015: | Рябих Л. М. РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 257–261. |