Електронна бібліотека Житомирського державного університету

РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ

Рябих Л. М. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 71. С. 257–261. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 48.pdf]
Preview
Текст
48.pdf

Завантажити (277kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено вивченню жанру американської академічної лекції, зокрема, її змістового аспекту,
а саме: сегменту, що охоплює макротема 'Наукова дисципліна'. У межах цієї макротеми виокремлено
підтеми та відповідні їм мікротеми. Мікротеми як мінімальні змістові елементи за критерієм
продуктивності розподілено на основні та периферійні. З’ясовано, що кількість основних змістових
елементів (мікротем) є більшою для підтеми 'Теоретичні та прикладні дослідження', ніж для підтеми
'Загальна характеристика'. Отримані висновки гґрунтуються на систематизації фактичного
матеріалу, результати якої подано у таблицях.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > PN Література (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Груд 2013 12:06
Оновлення: 15 Серп 2015 05:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10354
ДСТУ 8302:2015: Рябих Л. М. РЕАЛІЗАЦІЯ МІКРОТЕМИ "НАУКОВА ДИСЦИПЛІНА" В АМЕРИКАНСЬКІЙ АКАДЕМІЧНІЙ ЛЕКЦІЇ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 71. С. 257–261.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу