Кучерук О. А. (2013) Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики. Українська мова й література в школі. № 6. С. 20–24. (Неопублікований)
Методологія_2013.pdf
Завантажити (361kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу наукової літератури розглянуто теоретико-методологічні питання розвитку особистісно орієнтованої лінгводидактики, що визначають методологічні орієнтири вченого і вчителя-дослідника. Висвітлено сучасні методологічні підходи та характерні для них ключові поняття, використання яких необхідне в процесі особистісно орієнтованих лінгводидактичних досліджень. Наведено відповідні принципи наукового осмислення суперечливих тем теорії і практики навчання української мови. Зосереджено увагу на методах, важливих для наукового розв’язання освітніх проблем лінгводидактичного спрямування. Окреслено перспективні методологічні питання лінгводидактики, дослідження яких сприятиме розвитку її методології.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | особистісно орієнтована лінгводидактика, методологія лінгводидактики, методологічні підходи до лінгводидактичного дослідження, методологічні принципи лінгводидактичного дослідження, методи педагогічного дослідження, методологічна культура дослідника, лінгвометодична система. |
Класифікатор: | A Загальні роботи > AZ Історія науки. Гуманітарні науки |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 26 Груд 2013 10:12 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10391 |
ДСТУ 8302:2015: | Кучерук О. А. Методологічні засади особистісно орієнтованої лінгводидактики. Українська мова й література в школі. 2013. № 6. С. 20–24. |