Пєтухова І. О. (2013) ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТІ УКРАЇНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ РОЗВИТКУ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПЕРША ТРЕТИНА ХХ СТОЛІТТЯ). АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![]() |
Текст
Download (191kB) |
Анотація
У дисертаційній роботі на основі системного історико-педагогічного аналізу розкрито особливості впровадження тестування в умовах вітчизняної освіти кінця ХІХ – першої третини ХХ століття. Обґрунтовано його розвиток у межах трьох хронологічних етапів, узагальнено досвід радянських педагогів, які у педагогічній практиці застосовували тести зарубіжних фахівців. Розкрито сутність дефініцій «тест» та «тестування», з’ясовано основні критерії та функції педагогічного тестування. Класифіковано форми тестових завдань, розкрито тенденції застосування тестів у професійній підготовці педагогічних кадрів, здійснено порівняльний аналіз характеристик тестів досліджуваного й сучасного періодів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | загальноосвітня школа, тест, педагогічне тестування, тестові завдання, надійність, валідність, класифікація |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 22 Січ 2014 10:50 |
Оновлення: | 17 Бер 2014 09:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10471 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |