Гаманюк В. А. (2013) Реалізація концептуальних засад багатомовності у проектах EuroCom. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 71–75. ISSN 2076-6173.
Preview
12.pdf
Завантажити (251kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано основні концептуальні засади дидактики багатомовності
(Mehrsprachigkeitsdidaktik) у педагогіці ФРН та досліджено особливості впровадження її ключових
положень у практику навчання іноземних мов у Німеччині. У центрі уваги – проект EuroCom, який
розглядається як один з ефективних інструментів формування індивідуальної багатомовності громадян
за рахунок паралельного вивчення споріднених мов, розвитку мовної уваги та трансферу мовних знань
та навичок іншомовного навчання.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | дидактика багатомовності, індивідуальна багатомовність, споріднені мови, мовна увага, навчання іноземних мов. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 19 Лют 2014 10:39 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 08:47 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10643 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гаманюк В. А. Реалізація концептуальних засад багатомовності у проектах EuroCom. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 71–75. |


