Електронна бібліотека Житомирського державного університету

РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM

Гаманюк В. А. (2013) РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 71–75. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
Текст
12.pdf

Завантажити (251kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано основні концептуальні засади дидактики багатомовності
(Mehrsprachigkeitsdidaktik) у педагогіці ФРН та досліджено особливості впровадження її ключових
положень у практику навчання іноземних мов у Німеччині. У центрі уваги – проект EuroCom, який
розглядається як один з ефективних інструментів формування індивідуальної багатомовності громадян
за рахунок паралельного вивчення споріднених мов, розвитку мовної уваги та трансферу мовних знань
та навичок іншомовного навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дидактика багатомовності, індивідуальна багатомовність, споріднені мови, мовна увага, навчання іноземних мов.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 08:39
Оновлення: 15 Серп 2015 05:47
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10643
ДСТУ 8302:2015: Гаманюк В. А. РЕАЛІЗАЦІЯ КОНЦЕПТУАЛЬНИХ ЗАСАД БАГАТОМОВНОСТІ У ПРОЕКТАХ EUROCOM . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 71–75.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу