Романова Г. М. (2013) СТРАТЕГІЇ ІНДИВІДУАЛЬНО-СТИЛЬОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 88–95. ISSN 2076-6173.
15.pdf
Завантажити (322kB) | Preview
Анотація
У статті визначено та обґрунтовано чотири ключових стратегії індивідуально-стильового
проектування навчальних технологій, які обумовлені стилістичними особливостями викладачів та
виявляють певні домінанти у цій діяльності: конструктивну (''навчальні цілі як заплановані результати
– зміст навчання''), процесуальну (''сутність навчальної діяльності – конкретизовані навчальні цілі –
алгоритм діяльності''), концептуальну (''загальні цілі – визначення результатів діяльності та контролю
за їх досягненням''), гуманістичну (''цілі щодо розвитку особистості студентів – мотивування
студентів до навчання'').
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | навчальні технології, стратегії індивідуально-стильового проектування, домінанти |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2014 08:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10646 |