Арешонков В. Ю. (2013) ЗМІСТ РАДЯНСЬКОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ ЗА ПРОГРАМАМИ ПОЧАТКУ 30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 96–100. ISSN 2076-6173.
16.pdf
Завантажити (263kB) | Preview
Анотація
У статті на архівних матеріалах висвітлено особливості побудови навчального змісту шкільного
суспільствознавства в Радянській Україні на початку 30-х рр. ХХ ст. Доведено, що як ідея, комплексне
навчання, інтеграція суспільствознавчих предметів в один, акцент на діяльності учнів, на впровадженні
активних методів навчання – все це той ''сухий залишок'', який можна використовувати і сьогодні,
формуючи зміст сучасної суспільствознавчої освіти. Реформуючи сучасну суспільствознавчу освіту
потрібно враховувати недоліки і прорахунки реформ 20-х рр.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зміст суспільствознавчої освіти, комплексна програма, інтегрований навчальний зміст |
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2014 09:08 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:47 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10647 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. ЗМІСТ РАДЯНСЬКОЇ СУСПІЛЬСТВОЗНАВЧОЇ ОСВІТИ В ШКОЛАХ УКРАЇНИ ЗА ПРОГРАМАМИ ПОЧАТКУ 30-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 96–100. |