Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна практика в системі підготовки вчителів «Основ безпеки життєдіяльності» і «Основ здоров’я»

Васильєва Р. Ю.ORCID: https://orcid.org/0000-0002-8190-0048 (2013) Педагогічна практика в системі підготовки вчителів «Основ безпеки життєдіяльності» і «Основ здоров’я». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 101–105. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 17.pdf]
Preview
Текст
17.pdf

Завантажити (270kB) | Preview

Анотація

У даній статті визначено принципи, завдання, функції та етапи педагогічної практики в процесі
підготовки студентів до викладання "Основ безпеки життєдіяльності", "Основ здоров’я" і позаурочної
роботи із зазначених предметів. Розкрито сутність кожного принципу. Особливу увагу приділено
систематичності та неперервності педагогічної практики та принципу рефлексії. Визначено структуру
педагогічної практики майбутнього вчителя "Основ безпеки життєдіяльності" та "Основ здоров’я".
Подано види діяльності студентів щодо позаурочної роботи з учнями на кожному з трьох етапів
педагогічної практики.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: принципи педагогічної практики, функції педагогічної практики, структура практики, рефлексія.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра фізики та методики її навчання
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 09:35
Оновлення: 28 Серп 2025 09:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10649
ДСТУ 8302:2015: Васильєва Р. Ю. Педагогічна практика в системі підготовки вчителів «Основ безпеки життєдіяльності» і «Основ здоров’я». Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 101–105.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу