Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу

Кравець О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 126–130. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 22.pdf]
Preview
Текст
22.pdf

Завантажити (277kB) | Preview

Анотація

У статті уточнено категорію "педагогічна технологія" відповідно до її проектної спрямованості,
обґрунтовано побудову педагогічної технології проектування навчальної інформації викладачем
вищої школи в ході професійно-педагогічної діяльності, представлено шляхи її впровадження у
навчальний процес вищої школи. Концептуальною основою розробки технології проектування
навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу в ході професійно-педагогічної
діяльності визначено адаптивний підхід як засіб наближення навчальної інформації та
інтелектуально-змістових можливостей суб'єктів комунікації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 11:51
Оновлення: 02 Жовт 2018 08:08
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10654

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу