Кравець О. Є. (2013) Теоретичні засади адаптивного підходу у використанні технології проектування навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 126–130. ISSN 2076-6173.
22.pdf
Завантажити (277kB) | Preview
Анотація
У статті уточнено категорію "педагогічна технологія" відповідно до її проектної спрямованості,
обґрунтовано побудову педагогічної технології проектування навчальної інформації викладачем
вищої школи в ході професійно-педагогічної діяльності, представлено шляхи її впровадження у
навчальний процес вищої школи. Концептуальною основою розробки технології проектування
навчальної інформації викладачем вищого навчального закладу в ході професійно-педагогічної
діяльності визначено адаптивний підхід як засіб наближення навчальної інформації та
інтелектуально-змістових можливостей суб'єктів комунікації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2014 11:51 |
Оновлення: | 02 Жовт 2018 08:08 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10654 |