Михайлова О. С. (2013) ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 131–136. ISSN 2076-6173.
Preview
23.pdf
Завантажити (581kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто психологічний, лінгвістичний методологічний аспекти навчання аудіювання
учнів початкової школи. Окреслено сутність соціокультурної компетенції, визначено її
компонентний склад та доведено важливість її розвитку у процесі навчання аудіювання учнів
початкової школи. Розроблено алгоритм формування соціокультурної компетенції учнів початкової
школи у процесі навчання аудіювання
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | соціокультурна компетенція, іноземна мова, навчання аудіювання, учні початкової школи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2014 12:41 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10656 |
ДСТУ 8302:2015: | Михайлова О. С. ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 131–136. |