Мулик К. О. (2013) СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 137–141. ISSN 2076-6173.
24.pdf
Завантажити (272kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено сутність процесу інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами
англійської мови. Визначено роль інтегрованого навчання в процесі підготовки фахівців до професійного
спілкування іноземною мовою. Обґрунтовано доцільність впровадження курсу ''English for social
teachers'' у процесі професійної іншомовної підготовки майбутнього соціального педагога. Виокремлено
дидактичні та методичні принципи, на основі яких здійснюється процес інтегрованого навчання соціальної
педагогіки засобами англійської мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2014 12:45 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10657 |