Муранова Н. П. (2013) АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). ISSN 2076-6173.
25.pdf
Завантажити (364kB) | Preview
Анотація
У статті представлено результати емпіричного дослідження стану процесу доуніверситетської
фізико-математичної підготовки старшокласників; охарактеризовано рівні прояву цільового,
мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного і результативного критеріїв; результати
діагностики інтегровано у рівні фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в
технічному університеті. Сформульовано висновок про необхідність комплексного психолого-
педагогічного вивчення актуального стану доуніверситетської фізико-математичної підготовки
старшокласників до навчання в технічному університеті.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; критерії емпіричного дослідження (цільовий, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний, результативний. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 19 Лют 2014 12:55 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10658 |