Осідак В. В. (2013) ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 158–161. ISSN 2076-6173.
27.pdf
Завантажити (247kB) | Preview
Анотація
У статті наведено доводи щодо необхідності перегляду позицій рідної мови на заняттях з іноземної
мови. В основі переосмислення ролі рідної мови лежать лінгвістичні, психологічні та емпіричні
дослідження, які ставлять під сумнів існуючу теорію, визнану панівною в методиці викладання
іноземних мов, згідно з якою оволодіння іноземною мовою підпорядковується тим самим механізмам, що
і під час оволодіння першою рідною мовою. Відповідно до отриманих результатів, рідна мова є
потужним джерелом оптимізації процесу навчання іноземної мови.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | рідна мова, іноземна мова, білінгвізм, критерії доцільності вживання рідної мови |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Лют 2014 09:24 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10661 |
ДСТУ 8302:2015: | Осідак В. В. ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 158–161. |