Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Осідак В. В. (2013) ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 158–161. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 27.pdf]
Preview
Текст
27.pdf

Завантажити (247kB) | Preview

Анотація

У статті наведено доводи щодо необхідності перегляду позицій рідної мови на заняттях з іноземної
мови. В основі переосмислення ролі рідної мови лежать лінгвістичні, психологічні та емпіричні
дослідження, які ставлять під сумнів існуючу теорію, визнану панівною в методиці викладання
іноземних мов, згідно з якою оволодіння іноземною мовою підпорядковується тим самим механізмам, що
і під час оволодіння першою рідною мовою. Відповідно до отриманих результатів, рідна мова є
потужним джерелом оптимізації процесу навчання іноземної мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рідна мова, іноземна мова, білінгвізм, критерії доцільності вживання рідної мови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 20 Лют 2014 09:24
Оновлення: 15 Серп 2015 05:49
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10661
ДСТУ 8302:2015: Осідак В. В. ЗНАЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 158–161.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу