Рева Т. Д. (2013) СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ХІМІЇ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 167–171. ISSN 2076-6173.
29.pdf
Завантажити (292kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто сучасний стан хімічної підготовки майбутніх провізорів. Визначено основні
чинники, що негативно впливають на якість хімічної освіти в системі фармацевтичної освіти.
Визначено актуальність та необхідність побудови ефективної дидактичної системи
міждисциплінарних знань хімічних дисциплін і спеціальних курсів на основі фундаменталізації та
гуманітаризації навчання хімії з поглибленням її професійної спрямованості. Визначено серйозні
недоліки існуючих навчальних програм із хімічних дисциплін, що вивчаються студентами-провізорами.
Запропоновано напрями модернізації змісту навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зміст навчання хімії, інтегрований підхід, провізор. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Лют 2014 09:37 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10663 |
ДСТУ 8302:2015: | Рева Т. Д. СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ ХІМІЇ СТУДЕНТІВ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О. О. БОГОМОЛЬЦЯ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 167–171. |