Дерев’янко О. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 203–208. ISSN 2076-6173.
35.pdf
Завантажити (293kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано запровадження педагогічної технології формування професійної
компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін; подано
авторський підхід щодо її структури. З’ясовано, що професійна спрямованість навчальної діяльності на
заняттях із фахових дисциплін та засоби її здійснення зумовлюють виокремлення мотиваційного,
когнітивно-процесуального, результативно-оціночного етапів педагогічної технології формування
професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | педагогічна технологія, професійна компетентність, навчально-організаційні етапи |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Лют 2014 08:23 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:50 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10670 |
ДСТУ 8302:2015: | Дерев’янко О. В. ОСОБЛИВОСТІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 203–208. |