Калитюк Л. М. (2013) ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 234–240. ISSN 2076-6173.
Preview
40.pdf
Завантажити (283kB) | Preview
Анотація
У статті обґрунтовано провідні теоретичні підходи до проблеми історико-педагогічного аналізу
виховання дітей національних меншин на Волині у ХІХ – на початку ХХ століття – соціокультурний,
соціально-педагогічний та етнопедагогічний. Відзначено значення для вивчення досліджуваної проблеми
теорії етносу; сформульовано висновок про необхідність залучення до теоретичної основи дослідження
теорії повсякденності та історико-педагогічної регіоналістики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | діти національних меншин, теоретичні підходи, виховання дітей, теорія етносу. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Лют 2014 09:18 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:51 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10675 |
ДСТУ 8302:2015: | Калитюк Л. М. ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ НАЦІОНАЛЬНИХ МЕНШИН В ІСТОРІЇ ВОЛИНІ: ПРОВІДНІ ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 234–240. |