Кістін Ю., Сидорович М. (2014) СТРУКТУРА ДОСЛІДНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ: КОМПОНЕНТИ ТА ПОЕЛЕМЕНТНИЙ СКЛАД. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.. С. 507–513.
Preview
Ю._Кістін1__М._Сидорович2.pdf
Завантажити (397kB) | Preview
Анотація
Тенденції розвитку суспільства потребують нових системно-організуючих підходів до підготовки висококваліфікованого спеціаліста, зокрема, майбутнього біолога. Вказане може бути реалізоване за рахунок удосконалення змісту професійної підготовки фахівця, який вільно саморозвивається та самореалізується, здатний до гнучкої зміни способів і форм життєдіяльності на основі комунікації професійної освіти і принципу соціальної відповідальності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Системно-організуючі підходи,висококваліфікований спеціаліст, біолог,професійна підготовка фахівця,професійна освіта. |
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття |
Користувач: | Ганна Федорович |
Дата подачі: | 08 Квіт 2014 10:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:00 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10806 |
ДСТУ 8302:2015: | Кістін Ю., Сидорович М. СТРУКТУРА ДОСЛІДНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ: КОМПОНЕНТИ ТА ПОЕЛЕМЕНТНИЙ СКЛАД. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. 2014.. С. 507–513. |