Шанскова Т. І. (2013) Особливості перепідготовки фахівців гуманітарного профілю в США. Science and education a new dimension: Pedagogy and Psyhology. № 1 (6). С. 172–177.
Шанскова_Т.pdf
Завантажити (445kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано сучасні тенденції перепідготовки та підвищення кваліфікації вчителів та соціальних педагогів у США; перераховано основні напрями досліджень українських та російських науковців у цій галузі; подано структуру мережі закладів підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогічних працівників у США; охарактеризовано основні форми та методи підвищення кваліфікації та перепідготовки педагогів; висвітлено значення дистанційного навчання у цьому процесі;визначено можливості застосування досвіду США для покращення системи перепідготовки та підвищення кваліфікації фахівців гуманітарного профілю в Україні.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | неперервна освіта, система післядипломної освіти вчителів у США, школи-магніти, дистанційна освіта, тьютор. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ольга Кравчук |
Дата подачі: | 23 Квіт 2014 11:41 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11026 |
ДСТУ 8302:2015: | Шанскова Т. І. Особливості перепідготовки фахівців гуманітарного профілю в США. Science and education a new dimension: Pedagogy and Psyhology. 2013. № 1 (6). С. 172–177. |