Єрмакова С. С. (2014) ВЕКТОРИ ЛІН-ОСВІТИ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В УМОВАХ ТРАНЗИТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 58–62. ISSN 2076-6173.
11.pdf
Завантажити (249kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості трансформаційних процесів щодо цінностей освітнього процесу, а
саме вектори лін-освіти у вищому технічному навчальному закладі в умовах транзитивної економіки.
Уточнено стратегії впровадження лін-технологій у процесі професійної підготовки майбутніх
викладачів вищих технічних навчальних закладів як своєрідних інвестицій у розвиток інтеграційних
процесів вітчизняної вищої технічної освіти. Подано стислий аналіз концепції щодо моніторингу
професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 23 Квіт 2014 09:28 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11075 |
ДСТУ 8302:2015: | Єрмакова С. С. ВЕКТОРИ ЛІН-ОСВІТИ У ВИЩОМУ ТЕХНІЧНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ В УМОВАХ ТРАНЗИТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 58–62. |