Гуковська Т. Г. (2014) Шляхи до мотивації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 88–92. ISSN 2076-6173.
17.pdf
Завантажити (267kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу наукової літератури та практичних досліджень розглянуто шляхи до
мотивації при викладанні та вивченні мови. Мотивація вважається найбільш впливовим фактором у
практиці викладання іноземної мови. Мотивація повинна бути різноманітною, гнучкою та ставити
студента у центр процесу навчання. Сьогодні у зв’язку з глобалізацією життя, все більше людей
вивчають іноземні мови. Якщо вони починають вивчати іноземну мову завдяки спонтанній особистій
мотивації, задача викладача доволі проста. Якщо вивчення іноземної мови є вимогою освіти, викладачі
часто стикаються з проблемою мотивування студентів до навчання. Нами запропоновано шість
підходів до мотивації, які можуть стати на допомозі викладачам у вирішенні цієї задачі та відкрити
перспективи мотивації.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мотивація, зв'язок, явище, процес навчання, стратегія мотивації, прагматизм, спонтанна мотивація, комунікативність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Квіт 2014 07:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11086 |
ДСТУ 8302:2015: | Гуковська Т. Г. Шляхи до мотивації . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 88–92. |