Електронна бібліотека Житомирського державного університету

МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Кажан Ю. М. (2014) МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 94–97. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 18.pdf]
Preview
Текст
18.pdf

Завантажити (291kB) | Preview

Анотація

У статті йдеться про використання інтерактивних методів навчання німецької мови з метою
підвищення ефективності навчального процесу та мотивації студентів до вивчення мови. Доведено, що
метод навчальних станцій дозволяє створити творчу атмосферу на занятті, сприяє формуванню та
вдосконаленню мовних навичок та мовленнєвих вмінь. При використанні даного методу студенти
вчаться планувати свій час, отримують навички самоконтролю, аналізу власного навчального успіху,
планування та проведення етапів роботи.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтерактивне навчання, майбутні учителі, мотивація студентів.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Квіт 2014 07:33
Оновлення: 15 Серп 2015 06:20
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11087
ДСТУ 8302:2015: Кажан Ю. М. МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 94–97.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу