Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ

Хижняк О. В. (2014) ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 101–105. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 20.pdf]
Preview
Текст
20.pdf

Завантажити (273kB) | Preview

Анотація

У статті представлено проблему використання мультимедійних засобів як інноваційної педагогічної
технології у процесі навчання іноземної мови; проаналізовано дидактичні можливості, які допомагають
реалізувати принципово нові форми та методи навчання; обґрунтовано проблеми розробки і
впровадження інноваційних методик у процес навчання. Впровадження в систему освіти
мультимедійних засобів навчання допомагає активізувати мотивацію студентів, їх креативне
мислення, самостійність і прагнення до всебічного отримання та засвоєння інформації, стимулювати
допитливість та інтерес до наукової діяльності. З’ясовано, що мультимедійні проектори дають
можливість матричної презентації матеріалу, яка відриває студента і викладача від друкованого
тексту, від послідовного зчитування та заучування напам’ять.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мультимедійні засоби, інноваційні педагогічні технології, процес навчання, іноземна мова.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Квіт 2014 07:38
Оновлення: 15 Серп 2015 06:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11089
ДСТУ 8302:2015: Хижняк О. В. ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ЗАСОБІВ ЯК ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 101–105.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу