Коробова Ю. В. (2014) СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВМІНЬ МОВЛЕННЄВОЇ АДАПТАЦІЇ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 112–117. ISSN 2076-6173.
Preview
22.pdf
Завантажити (297kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто систему вправ для формування у майбутніх учителів англійської мови вмінь
мовленнєвої адаптації. Визначено принципи побудови системи вправ для навчання майбутніх учителів
англійської мови мовленнєвої адаптації. Виділено підсистеми вправ, надано характеристики груп вправ
для навчання мовленнєвої адаптації, уточнено особливості такого навчання. Наведенi приклади вправ до
груп четвертої підсистеми дають уявлення щодо змісту всіх підсистем.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | вчитель інформатики, інформаційно-комунікаційні компетентності, ІКТ. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 24 Квіт 2014 07:47 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11091 |
ДСТУ 8302:2015: | Коробова Ю. В. СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВМІНЬ МОВЛЕННЄВОЇ АДАПТАЦІЇ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 112–117. |