Гуменна І. І. (2014) Лінгвокогнітивний аспект метафори англійської бізнес-мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 253–258. ISSN 2076-6173.
Preview
49.pdf
Завантажити (272kB) | Preview
Анотація
У статті досліджено процес вербалізації смислу ментальних концептів, їх вираження у семантичному
значенні та переосмисленні лексичних одиниць сучасної англійської мови. Проаналізовано
лінгвокогнітивні особливості утворення на основі аналогово-асоціативних зв’язків метафори, що
становить ментально-вербальну одиницю смислоутворення. Охарактеризовано етапи метафоризації
та підтверджено широке функціонування метафор-термінів в англійській бізнес-мові.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | концепт, вербалізація, лінгвокогнітивний аспект, метафорична модель, терміносистема фінансів, бізнес контекст |
| Класифікатор: | P Мова та Література > PE Англійська мова |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 29 Квіт 2014 09:20 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 09:25 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11125 |
| ДСТУ 8302:2015: | Гуменна І. І. Лінгвокогнітивний аспект метафори англійської бізнес-мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 253–258. |


