Байда М. В. (2009) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы. № 23. С. 24–28.
Preview
Байда М.В._ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ.pdf
Завантажити (74kB) | Preview
Анотація
В статті розглядається питання використання технологій кооперативного навчання в контексті гуманістичної парадигми освіти в період глобалізації . З’ясовується ступінь дослідження даного питання в вітчизняних і зарубіжних наукових колах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | технологія, кооперативне навчання, гуманістична парадигма, глобалізація. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 14 Трав 2014 08:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:30 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11192 |
ДСТУ 8302:2015: | Байда М. В. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы. 2009. № 23. С. 24–28. |