Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ

Байда М. В. (2009) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы. № 23. С. 24–28.

[thumbnail of Байда М.В._ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ.pdf]
Preview
Текст
Байда М.В._ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ.pdf

Завантажити (74kB) | Preview

Анотація

В статті розглядається питання використання технологій кооперативного навчання в контексті гуманістичної парадигми освіти в період глобалізації . З’ясовується ступінь дослідження даного питання в вітчизняних і зарубіжних наукових колах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: технологія, кооперативне навчання, гуманістична парадигма, глобалізація.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 14 Трав 2014 08:19
Оновлення: 15 Серп 2015 06:30
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11192
ДСТУ 8302:2015: Байда М. В. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы. 2009. № 23. С. 24–28.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу