Королюк О. М. (2014) ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА РУХ ПО КОЛУ. Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. № 7. С. 240–244.
Королюк_2014.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
На сучасному етапі розбудови шкільної математичної освіти текстові (сюжетні) задачі є одним із найбільш ефективних методичних засобів, спрямованих формування в учнів загального підходу, загальних умінь розв’язування будь-яких задач, пізнання та більш глибоке оволодіння математичними поняттями, що вивчаються, і деякими загальнонауковими і загальножиттєвими поняттями. Вони допомагають розвивати мислення школярів, формувати вміння й навички практичного застосування математики. Розв’язування задач допомагає виховувати в учнях наполегливість у подоланні труднощів, відповідальність, уважність, охайність, послідовність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 3736 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Трав 2014 08:41 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11337 |
ДСТУ 8302:2015: | Королюк О. М. ДЕЯКІ ОСОБЛИВОСТІ МЕТОДИКИ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТЕКСТОВИХ ЗАДАЧ НА РУХ ПО КОЛУ. Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. 2014. № 7. С. 240–244. |