Фонарюк О. В. (2013) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ. Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. № 6. С. 241–244.
Фонарюк_2013.pdf
Завантажити (1MB) | Preview
Анотація
Одним з провідних завдань процесу професійної підготовки вчителя є перетворення особистості студента на спеціаліста, здатного розв’язувати проблеми навчання і виховання школярів. Проблема професійної підготовки майбутніх педагогів залишається актуальною в сучасній науковій думці як результат реалізації тенденції до технологізації та інтенсифікації різних сфер життя суспільства з одного боку, та нереалізованості цих процесів унаслідок низки об’єктивних і суб’єктивних чинників у сфері освіти. В Україні стрімко зростає вартість людського капіталу, що ставить перед професійною освітою та педагогікою вищої школи нові завдання з підготовки спеціалістів високого рівня кваліфікації, який відповідав би європейським та світовим стандартам.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 3736 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Трав 2014 08:42 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11338 |
ДСТУ 8302:2015: | Фонарюк О. В. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ . Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. 2013. № 6. С. 241–244. |