Фонарюк О. В. (2014) МЕХАНІЗМ ЗДІЙСНЕННЯ КОНСТРУКТИВНО-ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. № 7. С. 246–249.
Preview
Фонарюк_2014.pdf
Завантажити (982kB) | Preview
Анотація
Існуюча практика професійної підготовки вчителя недостатньо орієнтована на формування системного бачення педагогічної діяльності, усвідомлену професійну мотивацію. У професійній підготовці педагогів почасти домінує спрямованість на результат, а не на взаємодію учасників освітнього процесу, відсутній якісний аналіз результатів діяльності майбутніх педагогів у процесі їх професійної підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 3736 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Трав 2014 08:42 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:39 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11339 |
ДСТУ 8302:2015: | Фонарюк О. В. МЕХАНІЗМ ЗДІЙСНЕННЯ КОНСТРУКТИВНО-ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА. Науковий пошук молодих дослідників. Збірник наукових праць студентів, магістрантів та викладачів. 2014. № 7. С. 246–249. |