Королюк О. М. (2013) Модель диференціації самостійної роботи студентів у процесі вивчення математики в коледжах технічного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 3(69). С. 108–112. ISSN 2076-6173.
Модель В_сник.pdf
Завантажити (311kB) | Preview
Анотація
У даній статті представлена модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів у процесі вивчення математики, обґрунтовані складові цієї моделі: мета самостійної роботи студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові самостійної роботи; диференціація її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати, їх контроль і самоконтроль
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії |
Користувач: | Користувачі 3736 не знайдено. |
Дата подачі: | 21 Трав 2014 08:52 |
Оновлення: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11363 |
ДСТУ 8302:2015: | Королюк О. М. Модель диференціації самостійної роботи студентів у процесі вивчення математики в коледжах технічного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 3(69). С. 108–112. |