Шевцова Л. С. (2001) Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів. Київ: "Українська мова і література в школі". № 2. С. 11–17.
Preview
Ситуативні_завдання_як_ефективний_засіб_розвитку_зв.pdf
Завантажити (437kB) | Preview
Анотація
Процес навчання має активізовувати думку школяра шляхом використання різноманітних творчих робіт, органічно поєднаних з вивченням фонетики, граматики і правопису. Такі вправи повинні бути частиною роботи, спрямованої на вироблення навичок зв'язного мовлення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 16 Черв 2014 10:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:43 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11403 |
ДСТУ 8302:2015: | Шевцова Л. С. Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів. Київ: "Українська мова і література в школі". 2001. № 2. С. 11–17. |