Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема

Кучерук О. А. (2014) Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школі. № 2. С. 2–7.

[thumbnail of Кучерук_О._е-к._doc-1.pdf]
Preview
Текст
Кучерук_О._е-к._doc-1.pdf

Завантажити (465kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено лінгводидактичні питання проблеми соціокультурного розвитку особистості учня. Зокрема, окреслено умови, що впливають на ефективність соціокультурного розвитку зростаючої особистості в контексті шкільної україномовної освіти. Розглянуто особистісно орієнтований, лінгвокультурологічний, аксіологічний, текстоцентричний, герменевтичний, комунікативно-ситуативний і креативний аспекти методики реалізації соціокультурного складника змісту шкільного курсу української мови. Зосереджено увагу на методах навчання, які уможливлюють соціокультурний розвиток мовної особистості школяра.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соціокультурний розвиток мовної особистості, соціокультурна компетентність, соціокультурна змістова лінія україномовної освіти, цінності, культурні смисли, принципи навчання, методи навчання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 17 Черв 2014 06:04
Оновлення: 15 Серп 2015 06:53
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11592
ДСТУ 8302:2015: Кучерук О. А. Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школі. 2014. № 2. С. 2–7.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу