Кучерук О. А. (2010) Метафоризація як засіб творчої спрямованості методів навчання мови. Українська мова і література в школі (2). С. 12–15.
Preview
С_5.pdf
Завантажити (405kB) | Preview
Анотація
Автор порушує одну з проблем мовної освіти – розвиток творчих здібностей підростаючого покоління. Актуальним залишається питання, як спрямувати навчальну діяльність учнів у творче русло. Окреслена проблема є міждисциплінарною, у її вивченні необхідно враховувати знання з педагогіки, психології, психолінгвістики, теорії літератури, герменевтики та ін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 17 Черв 2014 06:09 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11628 |