Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ

Гольцман І. О. (2009) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції.. С. 132–136.

[thumbnail of тези__Особливості_застосування_реклами.pdf]
Preview
Текст
тези__Особливості_застосування_реклами.pdf

Завантажити (378kB) | Preview

Анотація

В даній статті викладено основні переваги використання реклами в туристичній індустрії. Проаналізовано найбільш ефективні методи впливу реклами на діяльність споживачів та завоювання нових сегментів ринку.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: маркетинг, комунікації, реклама, туристична реклама.
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: Інна Олександрівна Клімова
Дата подачі: 19 Черв 2014 09:12
Оновлення: 15 Серп 2015 07:03
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11711
ДСТУ 8302:2015: Гольцман І. О. ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ РЕКЛАМИ В ТУРИСТИЧНІЙ ІНДУСТРІЇ. Актуальні проблеми, сучасний стан та перспективи індустрії туризму в Україні та Польщі: Матеріали третьої міжнародної науково-практичної конференції. 2009.. С. 132–136.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу